تبليغات X
------------------------------------- http://i13.tinypic.com/40khqok.jpg ------------------------ عرفان وعلوم غریبه
با سلام خدمت تمام دوستان عزیز  جوابها و مطالبتون

 رو در این قسمت بنویسید چون پاسخهای سوالات

علوم غریبه را در اینجا درج خواهم نمود

+ نوشته شده در  شنبه نوزدهم خرداد 1386ساعت 12:52  توسط استاد | 

با سلام خدمت تمام دوستان عزیز والا ما میخواستیم این اساتید بزرگ

 

علوم غریبه را مورد الطاف قرار بدیم که همانطور که قبلا حدس زده

 

بودم چنین افتخاری نصیب ما نشد اما عیب نداره در عوض تعدادی

 

بزرگواران بی مدعا به جمع ما اضافه شدند .بجز این دوستان فرد

 

 دیگری مجاز به پاسخگویی نیست این مدت هم که مطلب ننوشتم برای

 

این بود که مدعیان کاملا اعلام حضور کنند که متاسفانه هیچ و

 

هیچ...بگذریم.اما برای اینکه دوستان تازه وارد بدونند داستان چیه

 

عرض میکنم.راستش بنده قراری گذاشتم که از مدعیان این علوم(که

 

تشریف نیاوردند)هر کسی در هر رشته ای از این علوم مهارت داره،

 

نام عا لمیت(نه عاملیت) خود را بنویسد و بنده سوالی از او در همان

 

رشته مورد نظر میکنم.اگر توانست به بنده جواب بدهد یک سوال هر

 

آنچه که باشد در همان  موضوع مورد نظرش را به اوپاسخ میدهم.در

 

ضمن سوالات بنده پیچیده و ریز و حاشیه ای نیست. سوالاتی است که

 

 اگر کسی نتواند به آن جواب دهد اصلا در آن علم وارد نیست و

 

 فرسنگها از آن به دوره مثلا فرض کنید فی المثل این علم مانند علم

 

 

ریاضی باشه سوال بنده این نیست که انتگرال فلان تابع را بگو.بلکه

 

سوال من اینه که مثلا 4 عمل اصلی چیه.این برای تقریب اذهان شما

 

 بود اما سوالات به سه دسته تقسیم میشود 1 یعنی خیلی آسان 2 یعنی

 

 ساده 3 یعنی معمولی-----------------

 

در مورد  بخورات:1:الف:تجفیف یعنی چه و روش آن چگونه است؟

 

 

2:روش ساختن حب در جمالی و جلالی چگونه است(از نظر ترکیب)

 

 

3:شرایط انجام بخور مربوط به هر عمل منسوب به کواکب چیست

 

(بعد از ساخت بخور فقط شرط زمانی را بفر مایید)-------------------

 

اما در باب جفر دوست عزیزی که فرمودند در بسطها عالمیت دارند.1

 

:در مبحث دعوت الحروف عمل به مدار حروف چگونه است؟2:همانطور

 

 که میدانید در عمل به بسطها به عنصر غالب عمل میشود خواه بر محل

 

 دعوت یا جسمی که بسط یا وفق بسطی بر آن نوشته میشود.در اینگونه

 

 موارد از کجا عنصر غالب را پیدا میکنیم؟از کدام دایره( کار برد این

 

دایره زمانی است که تعداد حروف  ناری و هوایی هم برابر باشد )

 

دراعراب گذاری

 

حروف مبسوطه در غریزی و...چه زمانی به اویلمنع عمل میکنیم؟3:در

 

بسط تضارب بعد از ساخت عزیمه اعداد وفقی را در چه نوع لوح طالب

 

 و مطلوبی پر میکنیم------------------------------

 

 

اما در اوفاق:1:روش پر کردن 25 در 25  محلق ذو المبداین با دو

 

 دور میزانیه چگونه است؟2:لمقفنجل که در پر کردن لوح 100 در

 

100 بکار میرود چیست؟ب:  چگونه باید  مربعی طبعی پر کرد برای

 

تعالی؟3(منظور من روش پر کردنه  ادواریه):روش اسب اسفل –رخ

 

ایمن برای چه نوع الواحی است؟ و در چه زمانی به حرکت رخ در این

 

 دستور عمل میشود؟--------------------------اما

 

دوستانی که در مورد تسخیرات  می خواستند از انها سوال پرسیده شود

 

 1:چگونه باید در تسخیرات حکم دریافت شود؟(فرضا مهری به شما

 

 دادند از کجا مطمئن میشوید  که مهر طاعته؟)2:استنزال و انتشار

 

چیست؟از کجا باید شروع شود و به کجا ختم شود؟ 3:اسماء مسئولین

 

سا عات به چه درد میخورد؟شرایط دعوت آنها چیست؟نام مسئول

 

 ساعت سوم روز و شب را بگویید. و به چه دردی میخورد؟

 

------------------------------

برای کل علومی که عرض کردم جناب یار/برای اوفاق جناب فرشاد

 

عزیز و جناب" احقر همه "عزیز

 

/برای بخورات جناب کنجکاوعزیز / برای تسخیرات جناب محمد

 

جوادعزیز/وبرای جفر عزایمی و .. هم جناب احقر همه عزیز  البته

 

هرکدام از این دوستان که تمایل داشته باشند در موارد دیگر هم میتونند

 

پاسخگو باشند اگر کسی فقط نیمی از سوالات هر رشته ای را پاسخ

 

صحیح بدهد هر سوالی که در ان رشته بفر ماید بنده پاسخگو هستم

 

در ضمن جوابها بین ۳ تا ۵ روز بعد نوشته میشود. در ضمن برای

 

پیدا شدن  برادر گمگشتهء  خانم تارا دعا بفر مایید  همینطور برای

 

بهبودی عاجل فرهاد عزیز از شیراز که بنده افتخار خد متگزاری

 

 ایشان را دارم  موفق شاد و سر بلند باشید. ممنونم و منتظرجواب شما. 

+ نوشته شده در  دوشنبه چهاردهم خرداد 1386ساعت 2:15  توسط استاد | 

فراخوان عمومی علمی در باب علوم غریبه این فراخوان فقط و

 

فقط برای اساتید علوم غریبه هست.بعد از مدتی تفکر بنظرم رسید

 

بعضی  از اساتید علوم غریبه که بندهء خدا ها در این علوم تلاش

 

علمی زیادی داشتند و به هیچ جایی نرسیده اند  اما بار علمی بخشی از

 

این علوم را بدوش میکشند (چون استاد عامل علوم غریبه نه در سحر

 

 و نه در هیچ بابی از علوم بجز ...،در ایران نداریم)بنده را به این

 

 فکر انداخت  که به آنها کمکی صرفا علمی نمایم

 

 به شرط اثبات استادیت علمی افراد در هر شاخه ای از این علوم،در

 

 هر شاخه از این علوم فقط یک دستور را  آنهم فقط به اساتید این فن

 

آموزش دهم.لازم به تذکره که این آموزش فقط جنبهء علمی و رفع

 

 اشکال دارد و چون استاد عامل به شما اجازه نمیدهد هیچ خاصیت

 

 افعالی برای افراد ندارد. وشکل کار به این ترتیب است افرادی که

 

خود را در هر رشته ای از این علوم استاد میدانند  مثلا در کیمیا یا

 

جفر های مشهور(منظور بنده همین جفر های کوچه بازاریه که بنده

 

 به هیچ وجه انها را منتسب به معصوم علیهم السلام نمیدانم)یا در اوفاق

 

 یا نیرنجات یا در علم اشعار مرموز اعم از اسم اعظم دهدار یا منظومه

 

اسم اعظم حاج حسن ابر قوهی جفار مشهور یا مرموزات احضاری

 

 شیخ بها –یا نیرنجات یا بخورات یا منادل یا ... اول با نام و نام

 

خانوادگی.نوع علمی را که در آن تبحر دارند را بیان میکنند و بنده

 

چند سوال یا نام مرموز برای بنده تفاوت نمیکند در آن باب مطرح

 

میکنم.سوالات بنده جنبهء ایرادی ندارد بلکه سوالاتی است که اگر کسی

 

آنرا نداند اصلا هیچی در آن باب بخصوص نمیفهمه و شاگرد هم به او

 

 اطلاق نمیشود چه برسه به استاد.مثلا در باب جفر بنده هیچوقت از شما

 

چنین خواسته ای را ندارم که مثلا مستحصله را برایم شرح دهید چون

 

 کسی که این سوال را کند معلومه هیچی از جفر نمیفهمه چون هر عمل

 

استحصالی در هر مکتبی چندین و چند بخش میشود .در هر حال بعد از

 

 اینکه از یافتن یک استاد در ایران نا امید شدم بدم نیامد که لا اقل در

 

 باب مسائل علمی مدعیان این علوم را یک محک جدی بزنم.تذکر اینکه

 

 تمام علوم غریبه بنده با این علومیکه شما شنیدید فرق میکند مثلا در

 

 باب اوفاق از لوح 3*3 حدود 2500 موکل و 198 نوع و طایفه را

 

بنده بدون تکرار استخراج میکنم.و روش پر کردن لوح 4*4 بنده حدود

 

 3000 طریقه.در هر حال تصور نکنید که بله من که استاد فلان علم

 

هستم پس برم یک علم جدید را یاد بگیرم!!!فقط در علمی که استاد

 

 واقعی هستید ،در مورد پایه های همان علم از شما سوال میکنم آنوقت

 

متوجه میشوید که چقدر بی اطلاعید.در مورد اوفاق هم دو نوع مورد

 

داریم.بخش عزایمی اوفاق و بخش پر کردن اوفاق  و هر بخش

 

 هزار ها شاخه میشود.لطفا در هر علمی بفرمایید در چه بخشی استاد

 

هستید .درخواستها در خود سایت مطرح میشود. و تا 15 خرداد هم

 

مهلت ارسال اسامی خود را در خود سایت دارید.تذکر دیگر بعضیها که

 

هیچی نمیفهمنددر باره ء انواع اعمال غریبهء بنده خصوصا در جابجایی

 

 اشیاء توسط بنده نظر داده اند!!گروهی گفته اند الهیه گروهی گفته اند

 

شیطانیه.با توجه به آیات سورهء نمل و قال عفریت من الجن و.... دیدید

 

 که خود حضرت سلیمان علیه و علی نبینا السلام از افراد خود برای

 

 طی الارض عرش جناب بلقیس کمک گرفت.پس ایراد شرعی مسلما

 

نداشت اما  .... چون هر دو گروه موید و معارض بنده بدون اطلاع

 

علمی از علم بنده نظر داده اند هر دو را تکذیب کنید.مگر زمانی که

 

 بحث علمی بین مارا ببینید.این هم فرصت بدی نیست که لا اقل بفهمید

 

استادها چه شکلی هستند.نکتهء دیگر اینکه در هر باب جفر سوال کنید

 

 جواب کافی میگیرید اما بهتره که در مورد جفر های مورد تایید

 

جفارها بپرسید وگرنه بنده عاملیت تمام شاخه های جفر اعم از

 

غافیطوس و احمر و جامع و(حقه بازیهای دیگر را)دارم. تا 15 خرداد

 

تبحرتون  را با نام یا نام مستعار مطرح کنید تا سوالات را در وب قرار

 

 بدم.نکته ء دیگر اینکه باز هم تکرار میکنم در هر مبحثی از مباحث

 

 این علوم که خدا خلق کرده حتی در اقلام طلسمی هم میتونید سوال

 

خود را مطرح کنید.خیلی از دوستان در باب اعمال بنده برایشان جای

 

سوال بوده که ...چرا این آقا با اینهمه آگاهی از علوم و جابجایی هر

 

 شیء از نقا ط مختلف خلقت(بعد از دیدن مدارک لا ریب)این مطلب را

 

 بصراحت در سایت بیان میکنه؟اولا اینکه قدرت داشتن عیب نیست

 

بلکه افتخاره.ثانیا اگر شما دارای مثلا مدرک دکترا باشید و بگویید من

 

دکترا دارم آنهم در مجلسی  که مر تبط با رشته ء شما است،نه تنها

 

 ایرادی ندارد بلکه خیلی خیلی ممدوحه.از اینها گذشته نکته اینه که بنده

 

 با این همه استادی در تمام رشته های این علوم حقه باریهای آن رشته

 

 را برای شما فاش کردم تا فریب نخورید.و خود بنده حدود 4 ساله جز

 

 برای تحقیقات و مسائل خودم برای هیچ فردی از این علوم استفاده

 

 نکردم و برای غیر،توبه کردم.بقول دوستان آنهایی که میگویند ایشان

 

مغروره و ... ورد خوبی یاد گرفتند اما سوراخ دعا را گم کردند. بچه

 

جون آنجایی که باید امر به معروف یا نهی از منکر کنی اینجا نیست.

 

دم پاساژهای پر رفت و آمده که این مدتی باب شده بود .منتظرم...

+ نوشته شده در  جمعه چهارم خرداد 1386ساعت 11:24  توسط استاد | 

با سلام به همه دوستان این مطالب را کسی مینویسه که تقریبا تمام اساتید

 

 مشهور علوم غریبه ایران را دیده حتی مریدهای سید اختر علیشاه شاه

 

صاحب قطب عرفای پاکستان و .... .حالا به سوال دوستان پاسخ میدم

 

که:چرا یک عده دنبال جادوگری میروند؟بنده با تحقیقاتی که داشتم دیدم 

 

 حدود فقط یک درصد بدنبال کشف حقایق و نگرش علمی به این علوم

 

هستند.اما بقیه افرادی ساده لوح- هالو –خوش باور  وبه معنای کلی

 

 شوت هستند .افرادی تنبل-سست عنصر –شکست خورده که در این

 

وجوه مشترکند 1:در زندگی عشقی شکست خوردند 2:یک شبه

 

میخواهند ره صد ساله بروند 3:افرادی هستند که از دید روانشناسی

 

فرافکنی دارند یعنی بد بختیها و بیعرضه گیهای خودشون را به جامعه

 

نسبت میدهند و تصور نمیکنند در همین جامعه چقدر افراد متعددی با

 

همین شرایط موفق هستند.4:افرادی که تقریبا همگی مشکل خانوادگی

 

دارند.5:افرادی مرید صفت که دنبال پیری جهت سر سپردگی میگردند

 

 تا نوکری کنند.6:افرادی فوق العاده خرافاتی هستند و جالب اینه که این

 

افراد بعضا میگویند ما به این علوم اعتقاد نداریم.7: و متاسفانه دارای

 

تحصیلات بالا هستند.و در یک کلام افرادی با گرایشهای

 

اسکیزوئیدی.ببینید:همین دستوراتی را که از کتب مختلف نوشتم که

 

 بعضی خطی و بعضی چاپی بوده رو ببینید.فکر میکنید خنده داره؟

 

خیلی از شما قبل از این که من با این صراحت از این کتب بنویسم

 

 پیرو همین مزخرفات بودید حالا چی شد؟معلومه غطاء و پوشش

 

تفکرات بچه گانه از چشم شما کنار رفت و بیپرده حقیقت را دیدید.آیا

 

هدف از زندگی مادی رسیدن به آرامش نیست؟ آیا تصور میکنید با

 

تعامل با جن و غول و یک مشت کثافت(تحت عنوان افراد دارای موکل)

 

میتوانید به آرامش و شادی برسید؟یک نگاه به زندگی خصوصی همین

 

افراد بکنید.آخر آخرش موکلینی که از این استاد در تخیل خود میخواهید

 

بگیرید اینه که مثل خود این آقا میشید دیگه.یک دعانویس بیشرف که

 

 همه زندگیش پول حرامه که خون مردم گرفتار(نه آسوده)را در شیشه

 

کرده .در دنیا برچسب دعانویس و جادوگر کثیف و درآخرت لعنت دائم

 

خدا را یدک میکشید.آیا معنای راحتی اینه؟؟؟؟آیا حیف نیست بجای

 

خواندن یک حدیث- حفظ قرآن-زبان انگلیسی  یا... هر کاری حتی

 

نواختن یک قطعهء کلاسک مثل آلا تورکای موتزارت یا

 

رکوردوز دلا الحمرای  فرانسیسکو تارگا عزایم یک صفحه ای را

 

بقول راوی احمق آن 3021 بار بخوانید که ارقاش خطاف خاطف

 

خطوف شزداث شعداس فزداس ... .حیف نیست بجای ارتباط با جوانی

 

مثل خودتون یا دوستان رنگارنگ یا تفریح و سرگرمی و ... در زیر

 

زمینی نمور با دیو وغولهایی که به شکل مار و گرگ و کرگدن و ...

 

ظاهر میشوند و قصد نابودی  خود و خانواده اتان را دارند مرتبط باشید

 

(تازه بشرطی که یکی  از 5 استاد عامل دنیا بالای سر شما باشه که

 

احتمالش یافتن چنین شانسی  یک میلیار دم هم کمتره).آیا چشم ندارید

 

بقول قرآن و لهم اعین لا یبصرون بها!!!!آیا نمیبینیدهمین به اصطلاح

 

اساتید شارلاتان انرژی درمانی وجن گیری و مدعی داشتن موکل شما

 

حتی قدرت رفع نیاز ابتدایی ترین مسائل مادی خود را ندارند؟آیا تصور

 

 میکنید این گداهای دزد که چشم به جیب شما دوختند استادان دارای

 

موکلی هستند که میتوانند برای خود پول بیاورند ولی تقوا این اجازه را

 

به آنها نمیده؟خب لا اقل بگید آقا این اموال را ظاهر کنید بعد ببرید.

 

لا اقل  فردی را  که زندگی دنیا و آخرت شما را داره نابود میکنه

 

،امتحانش کنید.این که عیب نداره.شما وارد علمی میشید که در دنیا

 

فقط 5 نفر از 7 میلیارد نفر عامل واقعی آن هستند دوباره میگم فقط

 

5 نفر از 7 میلیارد نفر عامل واقعی آن هستند یعنی یک چیزی بالاتر

 

 از محال.راهنمایی این که در هند- پاکستان افغانستان- عراق-تبت-

 

شوروی و... حتی یک استاد عامل نیست .چقدر احتمال داره شما یک

 

 نفر از اینهارا پیدا کنید؟بفرض پیدا کردن استادی که ارواح برایش هر

 

 چقدر پول بخواهد میآورند،برای چی باید معلم شما بشه؟برای خدا؟خدا

 

 که کرامتهای عرفا ی پوشالی را بعلت اخلال در مشاعر انسان لعنت

 

کرده سحر را تایید میکنه؟سحر هم که همونه!چون شاگردی شما براش

 

مهمه؟یک چنین استادی با انجام یک دستور شما را مرید خودش میکنه

 

 کاری برای اون نداره.1000 بار به دوستان گفتم هی ننویسید دستور

 

جفری اینه ،فلان دوستم  موکل داره.مگه نگفتم آزمایشش کنید.؟میگید

 

استاده برای اینکه ببینید چقدر آدم حقه بازیه بگید نمیخواد از استاد خبر

 

 بگیری و اطلاعات داشته باشی.این اشتباه دوست عزیز جناب امیر

 

قدیمی در محاسبات نسبت به چه فردی بوده؟مخصات آن فرد را براش

 

بگید از این هم ساده تر؟مشکل اینه.ما نمیخواهیم آدم بشیم.ما نمیخواهیم

 

مثل آدم زندگی معمولی داشته باشیم.همیشه باید طرف سوء استفاده یک

 

مشت جانور شیپیشو باشیم و بگیم:ما جادو شدیم و الا زندگیمون اینقدر

 

مشکل دار نبود-شوورم از من جدا نمیشد.زنم یک دفعه منو رها نمیکرد.

 

و ... ببینید دوستان همین که شما تمایل دارید از این حقه بازیها

 

مشکلاتتون رو حل کنید مستحق هر بلا و مصیبتی هستید.نوش جونتون

 

 من اینقدر گفتم که خسته شدم.هرچی هم که میگم بعضیها بیشتر

 

نمیفهمند.خوب.هرکس که راه دارد و بیراهه میرود /بگذار تا بیفتد و

 

بیند سزای خویش.زمانی میفهمید من چی گفتم که اگر خانوم هستید

 

به حیثیت شما توسط همین اوباش تعدی شده/پولتون رفته/آرامشتون

 

 نابود شده/مشکلات روانی پیدا کردید/یک آدم خیالباف و اسکیزوئید

 

شدید و آن گرهی را که با دست باز میشد دیگه الان با دندان هم

 

نمیتونید باز کنید. از من که استاد مسلم علوم غریبه هستم بشنوید

 

هرکس از این علما 5 دقیقه در هر بخش از این علوم توانست با من

 

بحث علمی کنه بهش جایزه میدم.بجای لاف زدن بهتره به استادای

 

حقه بازتون بگید ایمیل بدند و در سایت بحث علمی کنیم تا ببینید هیچی

 

 از این علوم نمیفهمند.سوال هم خیلی راحته.400 شرط ابتدایی این

 

علوم را بگید.اگر میگید از خودم در اوردم عرض میکنم بخش عمده ای

 

 از دستوراتش در سر المکتوم فخر رازیه و در الشامل فی بحرالکامل

 

سراج الدین سکاکیه .ببینم عرضه دارید از روی کتاب این اساتید کپی

 

کنید یا فقط سرقت را از سایت من یاد گرفتید.

 

بنده که استاد این علوم هستم با صراحت میگم من اشتباه کردم-فکر

 

میکردم این علوم کثافت راه رسیدن به خدا است .اگر نسخ معتبر بریده

 

شده را که در وب گذاشتم ببینید میفهمید این علوم و استادانش همه یک

 

مشت جانور کثیف ماقبل تاریخند.به خدا برای شما ساده لوحها دلم

 

میسوزه .برای سعادت فقط یک راه وجود داره.بخودتون بیایید.بجنبید.

 

از این تنبلی و رخوت مرگ آسا خارج بشید.تلاش کنید نه برای

 

موفقیت.بلکه انسان کسیه که وظیفه اش تلاشه.آموختنه.قبلا گفتم روزی

 

 8 ساعت بخوابید.4 ساعت بازیگوشی کنید و 12 ساعت چیز جدید یاد

 

بگیرید.این یعنی طلسم موفقیت نه انگشتر اهرون و مهرون سقا زاده.

 

اگر دلتون برای خودتون سوخت موفق میشید.همین که احساس حرکت

 

میکنید این یعنی زندگی.جناب محمد مهدی را با همین روش مجبور

 

کردم زبان بخونه و در 4 ماه در امتحان آیلتس قبول شد.خود من

 

اینجوری در 32 رشته مدرک بین المللی و ... گرفتم تازه خدا میدونه

 

بیش از 75% وقت من به بطالت میگذره.به خدا دلم برای شما

 

میسوزه.من که با شما صنم و یا صنمی ندارم.اصلا شما را ندیدم .

 

بقول خداوند در سورهء یس . و جاء من اقصی المدینه رجل  یسعی

 

قال یا قوم اتبعوا المرسلین.اتبعوا من لا یسئلکم اجرا و هم مهتدون.

 

موفقیت شمایید.برکت –شانس –اقبال- قسمت خیر و... بر اساس رفتار

 

 شماست که از جانب خدا نازل میشه. گرفتاری بدهکاری-شکست در

 

عشق و ... بعلت انتخاب غلط یا رفتار نادرست شما ست که بر شما

 

نازل میشه.فکر-عقل بهترین هدیهء خدا به شما برای استفاده است. نه

 

اینکه پشت ویترین جمجمه تون خاک بخوره.الهی لا تودبنی بعقوبتک

 

و لا تمکر بی فی حیلتک.من این لی الخیر یارب.ولا یوجد الا من

 

عندک. و من این لی النجاه و لا تستطاع الا بک.خدا یا چشم مارا باز

 

 کن که در سختیها ،حکمت  تورا ببینیم و پند تورا بشنویم و اجازه بده

 

 بجای دنبال غیررفتن،با درک حکمت سختی،از آن بعنوان ابزاری

 

 برای برانگیخته شدن و تلاش استفاده کنیم و از لحظه به لحظه سختیها

 

لذت ببریم نه اینکه ان را تحمل کنیم

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه دوم خرداد 1386ساعت 12:7  توسط استاد | 
 ادامه...اینقدر مزخرف زیاده که نیازی به شرح نداره

از کتاب جوهر الاسرار دهدار که تمام عرفای حقه باز  امروزی از

مقالات ایشون استفاده نموده اند که در دو مقاله قبل عرض کردم

ترجمه برای دیدن جن تخم مورچه را با مغز سر مگس سبز

(حالا چجوری میخواهید مغز سر مگس سبز را با چه تکنیکی

جراحی کنید مشکل شما است) سرمه بساز و در چشمت بکش جنها

را میبینی (احتمالا بعلت خراش پیدا کردن قرنیه چشم اصلا

 هیچی نمیبینی)

نسخهء بعدیش جالب تره:می خواهی زیر زمین را ببینی(مثل سوپر من

.احتمالا معنای دیدن باید عوض بشه چون چشم شما مبدل به اشعه

ایکس میشه) یک گربهء بد بخت رو بگیر و ۱۰ سیر روغن گاو به

خوردش بده (اگر چشت رو در نیاورد!) بعد آویزانش کن روغن را 

ببخشید ا س ت ف را غ کند بعد آن مادهء... را سرمه درست کن

و توی چشمت بمال زیر زمین رو میبینی؟نسخه را نوشتم که

نگید استاد چرا شما با اینها دشمنید.اینها از این خرده پاهای علوم

 غریبه نیستنا!!اینها بزرگترین اساتید علوم غریبه در دنیا هستند که

اینهمه الاغند

این هم معاذ الله رمالی حضرت امیر علیه السلام از همان کتاب  متن:

قاعده در رمل از حضرت امیر علیه السلام(لعنت بر هرچی دروغگوه)

خب این حدیث از کدوم جهنمی روایت شده؟

خب میرسیم به کتاب مصباح الهدایه و مفتاح الولایه از نا مرحوم

مدرسی عالم تمام پیغمبران تک تک از ایشون بخاطر این کتاب تشکر

 کردند و اسم کتاب را هم حضرت امیر علیه السلام در خواب به

ایشون تعلیم فرموده این هم دستخط منحوس این فلان فلان شده در

 تمجید این و داشته باشید کار دارم

اما جالب اینه که تمام این پیغمبران قلابیی که ایشون دیده هیچکدوم علم

اوفاق بلد نبودند که عقلشان برسه بابا این وفقهایی که شما درج

کردی هیچکدوم اصلا وفق نمیده  تازه اگر هم وفق میداد ۴۰۰

 شرط نداره.تازه اگر داشت باز هم از اجزاء سحره و لعنت شده

آقایون جمع که بلدید بیایید این سطر هار ابا هم جمع کنید ببینید

وفق میده یا نه بازم بگید چرا با اینها دشمنم و هیچ کس رو قبول ندارم

ستون رب العالمین /غیر/ولا الضالین وفق نمیده.اخرین سطر افقی سطر

۳ و سطر ۱۰ هم وفق نمیده تازه احمق نوشته حق چاپ محفوظ

---------

این هم روشی برای اینکه  هر گناهی کنی خدا اصلا جرات نکنه از

تو مواخذه کنه.هرچه میخواهد دل تنگت بگو از کتاب مسخره

سر المستتر.یکی از دوستان بنده پیش ایشان رفته بود و گفته بود..

آقا شما هی مینویسی مجرب است واقعا تجربه کردی؟

میگه:معنی مجرب نزد ما محفوظه یعنی تجربه کردیم موفق نشدیم!

این هم از همان کتاب .اگر درنده ای دیدی اینها را بگو فرار میکنه

(تازه دروغش را هم به معصوم علیه السلام نسبت داده) اتفاقا شیری

 به راوی حمله میکنه و اون زمان را اسلو موشن میکنه و با فراقت

 بال این دعا را میخونه شیر فرار میکنه.نفرمودند اگر مثل قصه

باغبونه شیره عربی بلد نبود باید چیکار نکردکاری نداره

امتحانش کنید در ضمن یادم رفت بگم باید حتما این دعا را توی

 صورت شیره فوت کنی. خوب اگه شیره جا خالی داد چی

این هم روش تسخیر خورشید و ماه اونوقت میتونی خورشید رو قایم

کنی تو پستوی خونت یا بهش بگی برو دیگه طلوع نکن از

همان کتاب

اگر بیعرضه و تنبلی مهم نیست این طلسم رو پشت کتابهات بنویس

 همه رو حفظ میشی قابل توجه کنکوریها  از همان کتاب

این خیلی جالبه این کتاب الخزاین ملا احمد نراقیه با تصحیح

حسن زادهء آملی  اینها اقلام علوم غریبه هستند در اینگون اقلام

دایرهء ابتثی ۲۹غالبا  حرف+لا و ابجدی ۲۸ حرف است و علمای

 این علوم اینگون کلمات مهم را مروز مینویسند.پس طبعا اشکال

تکراری نباید باشند.ایرادات قلم طبیعی:تعداد آن بجای ۲۹-۲۶ تا

است و ۴و۵ /۶و۷  برای دو حرف فقط یک علامت قرارداده واین

اشکال در حروف شماره ۲۲ و ۲۴ هم وجود دارد

در قلم یونینی ابتثی بجای ۲۹ علامت ۳۰ علامت وجود داره احتمالا

از علم غیب خود حرفی اضافه نموده اند

در قلم یونانی دیگر بجای ۲۹ علامت ۳۴ علامت نوشته اند یعنی

ابتث ایشون ۳۴ حرفیه تازه تکراری بودن و مخدوش بودن نسخ

بیداد میکنه. در قلم زهره و مشتری ایشون بجای ۲۹ حرف ۲۷ حرف

موجوده تازه چند تا تکراری هم داره/ قلم قمر ایشون هم در ابتث ۲۶

حرفیه  یک سوال بالاخره ابتثی که ایشون قبول داره چند حرفیه؟

ایکاش علامه حسن زاده آملی امدد الله ضله العالی علی رئوس المسلمین

این کتاب را تصحیح نمیفرمودند.فکر کنم اونجور شاید ....

این هم راه دیدن روئیای صادقه .بزن زیر آواز شب خوابهای

خوب خوب میبینی البته اگر خدا بخواهد اما متاسفانه اصلا به خواب

نباید توجه کرد!امتحان کنید اما چون خدا نمیخواد ما هیچ اثری از

 این دستورا ت ندیدیم از همان کتاب

این هم قلم اسرار قاسمی به نظر ایشان  که ۲۸ حرفه.ببینید فقط

 چند علامت تکراری داره از روی این میشه ترجمه کرد؟آخه مگه

میشه الف وب و ت و...همشون یک علامت داشته باشند؟ بقول این

جوجه عرفا:تو کافری!اگر خدا بخواهد میشود از همان کتاب

این هم اسرار کیمیایی به نظر ایشان یک مشت اشغال رو باهم قاطی

 کن میشه عنصر طلا پایینیش خنده داره.در(مروارید) را بتراش

 توی ادرار الاغ(اگر نمیدونی از کجا تهیه کنی مشکل خودته) قرار

 بده مثل یاقوت میشه. یک مشت یاقوت سفید (که قیراطی

میلیونها تومانه) را توی ببخشید شاش شتر بجوشان میشه یاقوت قرمز

 مگه آدم دیوونه است که مروارید را خرد کنه و بیندازه تو...

لا اله الله چی بگم  از همان کتاب

برای  فراری دادن هرچی شته از اجتماع مسلمین  باید چه کرد؟

کلیدش را جناب نراقی داره جناب حسن زاده هم  بعنوان مصحح

آن را اصلاح فرمودند ۴ تا الف ب بنویس

شته ها بسته میشن(عقیم میشن)یا حالا فراری میشن یا جنها میریزن

شتهها رو با حشره کش تار و مار٫ تارو مار میکنن  قابل توجه

سازمان فائو از همان کتاب

چجوری عنصرنقره ایجاد کنی. ۱۰ مثقال نقره را مکلس کن(آهکی)

۴۰ مثقال ملغمه با جیوه و رصاص حاصل کن پس هر ۳۰ مثقال

ملغمه شش مثقال قمر (نقره) حاصل میشود خوب دوست عزیز بفرض

که شما با مخلوط جیوه بجای ماده مرکب نقره ساختی.اولش که

نقرهء ما ۱۰ مثقال بود بعد از اینهمه پدر سوخته بازی تازه شده

۶ مثقال از همان کتاب

خوب حالا میرویم سراغ کتاب سر الحجر حضرت شاه مقصود عنقا

قطب سلسلهء اویسی که فوت نمودند  عارف به تمام رموزات

خلقت خدا و دیگرانایشان بقدری استاد هستند که حد نداره

 ببینید مخمس رک /رفد را نوشته رک رقده  تمام این لوح غلطه

چون اصلا ایشان بلد نبوده یک مخمس خاک بر سر را پر کنه

وفق یعنی هر سطر و ستونی را اگر جمع کنی فقط یک عدد واحد

تحویل دهد و جمع هر قطری هم عددی واحد بشه

خودتون حساب کنید ببینید.همین ایراد به علامه لرستانی(متخلص به

بروجردی)وارده ایشان که لوح ۱۰۰ در ۱۰۰ را از بنده یاد گرفته

۲ تا مربع ۴ در ۴ پایینی لوح را نا موفق نوشته

این هم از کتاب کنز الحسینی.اگر مشکلی دارید که خدا و پیغمبر معاذالله

از حل آن عاجزند توسل کنید به اینها  شاه صفی وبایزید و ابوالخیر و

ابو سعید سامانی و... سلطان محمود غزنوی این دیگه

از کجا پیداش شد  در بحثی که یکی از دوستان با این قبیل عرفا

داشت گفت دوست عزیز شما ۳ حالت دارید یکیش رو انتخاب کن.

 یا خری یا الاغی یا هردو  گفتم دیگه توراه انتخابی برای اینها

نذاشتی!هرچی من میگم اینها هیچی نمیفهمن باز شما بگید

واه واه واه چقدر افاده داره.چقدر مغروره!خودتون قضاوت کنید

این هم دستور شیخ بها از کتاب سر المستتر  که البته در کتاب خزاین

تصحیح شده جناب حسن زاده هم هست .یک خط روی زمین در

 بیابون بکش فکر کن مدینه و قبر پیغمبره .گریه و زاری کن بعد

هر حاجتی داری میگیری!!!!حالا من به کی بگم بار ها دعای خود

حضرت در جاهایی مثل نماز استسقا (روز اول) و جنگ احد و ...

مستجاب نشد؟

تازه من چجوری گریه کنم.خودم میدونم که بیابونه و مدینه نیست و

 این خط هم قبر حضرت نیست

این هم نسخه ای از کتاب اسکندر ذوالقرنین که چنین است

بیاورد سرگین گرگ(فضولات) وسرگین سگ و چرک گوش

سگ و پیه گرگ ....(خلاصه با فتیله کتانی روشن کند مردم

مجلس همدیگر را سگ میبینند) ببینید خوش باوری بلاهت و...

 تا چه حد حالا چجوری فضلهء گرگ گیر بیاریم

دوست دارید پیغمبر بشید.مرده زنده کنید؟جناب سقازاده در خدمته

 با کتاب چرند سر المستتر هم مثل موسی علیه السلام مائده از آسمان

 بر ما نازل میشود و هم همه مرده ها را میشه زنده کرد

اما بفرمان خدای تعالی .بازم بگید من چرا اینهارو لعنت میکنم

ببینم واقعا کسی که دنبال این مزخرفات میره عاقله؟؟؟

من تصور نمیکنم حتی یک گوسفند هم تصور کنه چنین چیزی

با علوم غریبه ممکن باشه  اگر این کارا رو بلدید بفر مایید

این گوی و این میدان امتحان کنید .نارنج و ترنجش هم با من

 

+ نوشته شده در  یکشنبه سی ام اردیبهشت 1386ساعت 13:41  توسط استاد | 

با سلام زود میریم سر اصل مطلب  طبق مطالب دینی دروغ بستن به

 

 خدا یا ائمه علیهم السلام گناه کبیره است.و شیعه به هیچ وجه حق

 

 ندارد بدون اسناد مستدل و تایید شده علمای رجال و ... هر چرندی

 

را باور کند و با نسبت دادن این مطالب به امام خود معصومین

 

علیهم السلام را جادوگران و رمالانی حقه باز تلقی کند..در مورد جفر

 

منسوب به ائمه علیهم السلام شاید یک میلیون کتاب موجود باشه

 

(که شاید300 جلدش را خود من داشته باشم چاپی و خطی)پس چرا

 

حتی یک سند از این جفری که میگویید امام علیه السلام آن را اشاعه

 

 داده یا رمل یا ... در هیچ کتاب شیعه وجود نداره؟ نه در کتب اربعه

 

ونه در هیچ جای دیگر .حتی با سند دروغ؟جفری که در این کتب آمده

 

توضیح کتابی مثل رساله است.بجز صحیفه فاطمیه سلام الله علیها که

 

ملائکه بعضی اخبار را تا قیامت آنهم در مدت حدود  2-3 ماه به ایشان

 

 گفتند.ابجد و این حقه بازیهایی که به معصومین مظلوم ما نسبت میدهید

 

 نباید سند داشته باشه؟حتی سند دروغ با رائیان بزهکار؟مگر در

 

مشترکات نرسیدیم که خبر از آینده محاله؟(مگر خدا بطریقی به معصوم

 

خود برساند؟).اگر ائمه علیهم السلام تمام اتفاقات آینده را میدانستند پس

 

چه دلیلی داشت که خداوند توسط فرشتگان خود صحیفهء فاطمیه

 

سلام الله علیها را نازل کند و حضرت امیر علیه السلام کار کتابت آن

 

 را انجام دهد و این میراث گرانبها در طی قرون بدست امام زمان

 

عجل الله تعالی فرجه الشریف برسد؟(اسناد جفر 6 را در آرشیو

 

 بخونید).

 

از کتاب مشهور گوهر شب چراغ ملا محمد حسن نیستانکی نائینی

 

با این مضمون: از حضرت امیر علیه السلام روایت شده(لعنه الله علی

 

داعی هذه الاکاذیب) هرکس این نوشته را حمل کند نفس و اهل و اعیال

 

 و خوانواده اش و متاع او از تمام بلایا ی...(همه چی) محفوظ خواهد

 

بود احتما لا حضرت علیه السلام این علم را بعد از جنگ احد و ثقیفه

 

 و  نهروان یاد گرفتند والا به اصحاب خودشون یا د میدادند

 

این نسخه طلسم مثلث غزالیه که بدون عزیمت خاصیت نداره تازه

 

علمای اوفاق میدانند که این علم جزو طلسمات و جادو بحساب میآید

 

نسخه برداری از کتاب شرح جوشن کبیر  ملا هادی سبزواری

 

یکی از بزرگترین عرفای محو شده در ذات خدا

 

 

ایضا از کتاب گوهر شب چراغ  از شیخ بها نقل شده برای دفع

 

همه بلایا تازه وفقش هم موفق نیست چون خانه پایین خالیه تازه

 

اگر پر بود باز هم بدون ۴۰۰ شرط با خاکروبه هیچ فرق نداشت

 

نسخه پایین آن هم برای کسیه که در کار خود مانده باشه (بجای توسل

 

 به خدا و ... )این  ۴ اسم مجهول  الهویه را بنویسد همه مشکلات و

 

پریشانی او حل میشود. (احتمالا این علم را هم هیچ پیامبری نداشته

 

که اینهمه مصیبت به خودشان و محبینشان وارد شده خدارا شکر

 

که دروغ تیغ نداره.چون موقع پس دادن عوارض بدی داشت)

 

این هم برای دفع وبا این ۴ تا مزخرف را بنویس وبا از دنیا فرار

 

 میکنه موشها هم میمیرن قابل توجه شهرداری

 

ایضا از همان کتاب خبر خبر چوب دار نداشتهء عیسی علیه السلام

 

در خزانهء فتحعلی شاه پیدا شد

این هم برای غیب شدن .به باز و بنندی غیب میشی .اکر شانس

 داشته باشی الاغ نخودکی را داشته باشی سیم ثانیه میری سر

جورج بوش را میآری  امتحان کنید معلوم میشه چقدر دسته اگر

 واقعا غیب شده باشی تصویرت را نباید در آینه ببینی

بخش دومش دیگه عرفان بالایی میخواد  اگر ق ض ی ب شما

سسته (فلان کار را  انجام بده که در نسخه است)انشاء الله تعالی

با همکاری خدا .... بدون شرح ببینم این علوم چرا همش به یک

جهت گیر میده؟از همان کتاب

جفر حقه بازی معاذ الله منسوب به امام صادق علیه السلام

از کتاب  شمس المعارف کبری بونی که تایید کنندگانش را قبلا

 ذکر کردم نوشته

فی معرفه الجفر الام جعفر صادق

 از کتاب دره الثمینه برای موفق شدن در همه چیز جهان و دفع

تمام بیماریها (اینگونه عمل کن)و این وفق نا موفق را بنویس

و ملائکه را به عمر و ابو بکر و عثمان لعنه الله علیهم اجمعین

و معاذ الله حضرت امیر علیه السلام قسم بده  هر چی بخواهی

اونها میگویند چشم نسخه از همان کتاب (اینها اینقدر مهم هستند که

نیاز به ۴۰۰ شرط ندارد)

+ نوشته شده در  یکشنبه سی ام اردیبهشت 1386ساعت 12:48  توسط استاد | 

با سلام به همه دوستان .وقتی  که نظر سنجی را دیدم متوجه شدم که

 

خیلی از دوستان تمایل به علوم غریبه دارند.خوب.......فهمیدم. بهتره

 

به بررسی اساتید وزحمتهای عرفا بپردازیم در این علوم با این مقدمه

 

 که آنها جفر حقهبازی خودرا منسوب به ائمه علیهم السلام میدانند بدون

 

 هیچ سندی و بی محابا به ایشان دروغ میبندد و رمل را معجزه 8

 

 پیغمبر میدانند در حالی که معجزه آموختنی نیست.ائمه ما را(علیهم

 

السلام) جادو گر و کیمیا گر و جن گیر میدانند.خواب را حجت

 

میدانند.خیالات ابلهانه را مکاشفات الهی.مشترکات ما در این مباحث

 

اینه پیامبران  و ائمه علیهم السلام جادو گرنبودند.کیمیا همان شیمیه و

 

 محال ممکنه با مخلوط چند فلز عنصر بوجود بیاید.(مگر با بمبارانهای

 

 نوترونی که انهم با راکتورهای هسته ایه نه تدفین فلز در پهن اسب).

 

هر گونه اعمال نفوذی در شعور فرد مقابل اعم از ایجاد محبت و ...

 

بفرض و جود مصداق سحر و گناه کبیره است.و...صرف کشیدن 4

 

 تا خط روی کاغذ ملائکه و جنها برای اطاعت شما هجوم نمیآورند

 

و جز دعوت و تسخیر به هیچ وجه عاما را اطاعت نمیکنند.حالا چرا

 

 بنده با اینگونه عرفا مخالفم و به آنها و عرفانشون لعنت میفرستم؟؟

 

بهتره خودتون ببینید و قضاوت کنید بنده فقط شرح کثافت کاریهای

 

طلسمات آنها را عرض میکنم.اول جناب علامه دهدار.ایشان از

 

 کسانی بودند که مدعی بودند جفر (حقه بازی)را نزد ائمه علیهم السلام

 

تلمذ نموده اند.(در رموزات که فکرم جلی است /از عطاهای نبی و

 

 ولی است)...(من از این طایفه دارم سبقی /خوانده ام در بر ایشان

 

ورقی)و جناب حسن زاده هم در موردی گفته اند که:مفاتیح المغالیق از

 

اعاظم کتب ایشان است.منظومهء اسم اعظم را که قبلا عرض کردم از

 

 ایشان است.(جناب دهدار)میدونید یعنی چی؟یعنی اسمی که هر چی

 

توسط اون از خدا بخواهید خدا میشه برده شما و میگه چشم بندهء من

 

 من اطاعت میکنم(معاذ الله).و جمیع بزرگان علوم غریبه مثل جناب

 

نراقی در خزاین و خود جناب آملی و جناب نائینی از مطالب جوهر

 

الاسرار ایشان وام گرفته اند.خوب به به چه عالی چنین استاد بزرگی

 

 را باید از کتبش شناخت.انهم کتابی که بزرگی مثل حسن زاده از آن

 

تعریف نموده که از اعاظم کتب ایشان است.... خوب ببینیم متن این

 

 کتاب جلیل القدر چیه؟.این کتاب در مورد جفر جادوگریه یعنی

 

دستوراتی در مورد نوشتن صفحات جفر جامع داره که عبارت است

 

از جفر خافیه و ... .چون(معاذ الله)حضرت امیر علیه السلام جادو گر

 

بوده ،این علوم رو نوشته و ایشان آن را پیدا کرده.اما نکتهء جالب

 

اینه .در نسخه خطی کپی شده آن که موجود است در ص 323 ایشان

 

در مورد چاره عدم اطاعت معشوق نوشته یعنی چی؟یعنی اگر دختری

 

 را خواستید و به او نرسیدید ،برای اینکه خواستهء حیوانی خود را

 

اطفاء کنید باید توسط  طلسم زهره که شرمم میآید ادامه اش را بنویسم،

 

از او سلب اختیار کنید و مالک جسم او شوید. یعنی به زور عقل فردی

 

را زائل کنید تا بتوانید اجبارا  به او تعدی و تجاوز کنید چون عقد

 

 اجباری باطله.(صد رحمت به خفاش شب)(تازه دستور آن هم از

 

 ریشه دروغه).متن نسخه این است:جهت معشوقی که مطیع نشود

 

طلسم زهره را با آب م ن ی خود بر شکر سفید نوید و معشوق را

 

بخورانند که میسر است.

 

 

دستور دیگر ایشان برای این کثافت کاریها التماس به شیطان است که

 

محبت من را توسط وسوسه های شیطانی در قلب فلان کس بیانداز 

 

 ص 444  همان کتاب ترجمه:عزم و ارادهء من برتو بادای (القاب

 

شیطان) التماس میکنم بحق آن کس که تورا از آتش و سموم خلق نمود

 

(نوعی باده) و تورا تا روز قیامت مهلت داد و امر کرد که به آدم سجده

 

کنی و تو سجده نکردی به تو التماس میکنم که قلب فلانی را آتش بزن

 

 به محبت فلانی(به به از این عرفا یاد سورهء جن میافتم . که: رجال

 

 من الانس یعوذون برجال من الجن فزادو هم رهقا) این هم تصویر

 

 نسخه خطی  متن" عزمت علیکم یا ... بالذی اخرجک من نار السموم

 

و اخرک الی یوم الوقت المعلوم  و امرک ان تسجد لآدم فلم تسجد

 

ان تحرق قلب فلان بن فلان 

 

 

 

 

خوب  حالا میرویم سراغ بزرگترین اساتید طلسمات جناب ابوالعباس

 

بونی صاحب شمس المعارف کبری و منبع اصول الحکمه وکسی که

 

جناب محمد تقی مقدم/مدرسی عالم/خود جناب آملی و ... از اوفاق و

 

طلسمات ایشان در کتبشون مکرر استفاده نموده اند حتی خود جناب

 

دهدار.ایشان متوفی سنه 622 ه ق هستند  بگذریم که چقدر مزخرف

 

 در کتبشون هست اما این نسخه جالبه

 

 

متن موضوعی طلسم:هذا ا لطلسم المبارک  تحت عصا  موسی

 

علیه السلام  ( خدا انشاء الله تمام این حقه باز هارو لعنت کنه که

 

 معصومین هم از دست این حقه باز ها در امان نیستند )

 

موضوعLاعتقاد ایشونه) چون حضرت موسی علیه السلام (معاذ الله

 

معاذ الله)جادو گر بوده یک طلسم زیر عصاش کار گذاشته بوده که

 

(معاذ الله)با این طلسم حقه بازی میکرده ایشون(جناب بونی)

 

 آن را پیدا کردند در ص 250 شمس المعارف کبری موجوده

 

(آیا کسی که پیامبران علیهم السلام رو جادوگر بدونه،دانشمند که

 

هیچی اصلا آدمه؟؟؟؟)حالا میرسیم به جناب سکا کی صاحب بزگترین

 

کتب تسخیری ایران که متعلق به حدود 1000 سال قبله.چون معاذالله

 

حضرت امام صادق علیه السلام جادو گر بودن به ایشون که سنی بوده

 

جن گیری را یاد دادند.آنهم چجوری؟توسط مکاشفات(به به چه

 

حجج قویی آورده؟)این هم عکس نسخهء خطی تسخیری ایشون

 

متن اینه که بعد از حقه بازیهای زیاد... وقتی خاتم را در دست نمودی

 

...جمله حاضر شوند و آنچه خواهی بکنند.و این به طریق الهام از

 

 امام جعفر صادق علیه السلام رسیده است و از ایشان به من که

 

محمد بن سراج الدین سکاکی ام رسیده(در اینجا نسخه بردار زرنگ

 

بوده برای اینکه در این خباثت شریک نباشه نوشته  و الله اعلم یعنی

 

خدا عالم است که این درسته یا نه من فقط نسخه برداری کردم)

 

 

در صفحهء 213 تسخیرات سکاکی در باب تسدیس مشتری با آفتاب.

 

ببینم   آیا ائمه ما علیهم السلام عارف این مدلی بودند؟؟؟قضاوت با شما

 

بنده فقط نسخه را ارائه دادم اگر فقط یک سر سوزن انصاف داشته

 

باشید متوجه میشوید عرفان اینها چه جوریه.بشرط بقای عمر ادامه دارد

 

دضمن نظر بدید ببینم دوست دارید مشت عرفای پوشالی رو اینجوری

 

باز کنم یا نه؟؟؟؟تا همین جا بسه؟؟(البته با مدارک مستدل لاریب)؟

 

+ نوشته شده در  شنبه بیست و نهم اردیبهشت 1386ساعت 17:9  توسط استاد | 

با عرض سلام به همه دوستان مدتی بود در باب حدیث مطلب

 

ننوشتم .امروز جبران ما فات میشود.تعریف علماء شیعه از حدیث

 

 چنین است: کلام یحکی قول المعصوم او فعله او تقریره.یعنی حدیث

 

سخنی است که گفتار ،کردار و تقریر معصوم(علیهم السلام) را گزارش

 

میدهد. و وقتی گفته میشود کلام .... یعنی حدیث از جنس سخن و کلام

 

است که ممکن است کتبی یا شفاهی باشد.(در این مباحث فقط مسائل

 

حدیث شیعه را مطرح مینمایم) واژه های مترادف با حدیث:1:خبر 2:اثر

 

 3:روایت.

 

مفاهیم حدیثی :سند:در لغت به معنای تکیه گاه و جمع آن ا َسناد است و

 

 در اصطلاح چنین تعریف شده:به مجموعه افرادی گفته میشود که متن

 

 حدیث را یکی پس از دیگری از گویندهءآن نقل نموده اند.به این افراد

 

راوی میگویند.معانی مترادف:1:اِسناد:به معنای نسبت دادن خبری به

 

دیگری بصورت مستند.2:طریق.  متن حدیث:سخنی است که گویندهء

 

حدیث آنرا بیان نموده   طبقه:به گروهی میگویند که تقذیبا در یک برهه

 

 از زمان باشند.سنشان به هم نزدیک باشد و احیانا از محضر اساتید

 

همسانی بهره مند شده باشند.که دریافت آن از طریق کتب رجالی است.

 

عناوین طبقات:عالمان به بعضی از طبقانت اسامیی داده اند که شرح

 

آن چنین است:1:صحابی:به معنای همراه و همنشین است و مونث آن

 

صحابیه و جمع آن صحابیات  و جمع مکسر آن اصحاب و صحب و

 

صحابه است. و به کسی اطلاق میشود که حضرت ختمی مرتبت

 

صلی الله علیه و آله وسلم را در حالی که مسلمان بوده زیارت کرده و

 

مسلمان مرده. پس 4 شرط باید داشته باشد.الف:معاصر بودن با

 

 حضرت ب:ملاقات با حضرت ج:مسلمان بودن در وقت ملاقات

 

د:مسلمان مردن   2:تابعی:یعنی پیرو.به فردی میگویند که صحابی را

 

 در زمان مسلمان بودن ملاقات کرده و مسلمان مرده    3:تابع تابعین

 

 و... که تبعیت کننده از تابعی است و...

 

 اقسام خبر:1:متواتر:اسم فاعل از تواتر و به معنای پی در پی آمدن

 

است.در اصطلاح به خبری میگویند که گزارشگران آن آنقدر زیاد

 

 باشند که بطور معمول تبانی آنها بر کذب محالباشد.پس شروط آن شد

 

الف:راویان بسیاری آنرا نقل کنند(تعداد مشخص نشده مهم اینه که

 

 تعدادی باشند کهاز صدق سخنشان اطمینان حاصل شود)ب:همدستی

 

 آنها بر دروغ محال باشد.یعنی ممکنه مثل راویان جاعل در مورد

 

ازواج امام حسن مجتبی علیه السلام از طریق معاویه اجتماع نموده

 

باشند.ج:مهم مهم اینکه باید در هر طبقه این تعدد و تکثر وجود داشته

 

 باشد(در هر طبقه روایت کننده به طبقه دیگر) <<< اقسام متواتر

 

الف :متواتر لفظی:زمانی است که راویان مضمون واحدی را به یک

 

 لفظ یا الفاظ مترادف گزارش نموده باشند ب:متواتر معنوی:زمانی است

 

 که راویان متعدد اخبار گونا گونی را گزارش داده باشند که در همهء

 

 آنها مضمون مشترکی تکرار شود  و از این گزارشهای مختلف بتوان

 

 به صدور آن مضمون مشترک یقین حاصل نمود>>>>>>>

 

خب بفرض که ما این اصطلاحات عجیب و غریب را از متواتر یاد

 

گرفتیم بابا جون حکم این حدیث چی میشه؟روایات متواتر تنها نوع از

 

 روایات هستند که از آن یقین به صدور از معصوم (علیهم السلام)

 

حاصل میشود.یعنی این روایات مانند قرآن قطعی الصدور خواهند

 

 بود و در کنار قرآن وعقل(بدیهی)دلیل قطعی تلقی میشوند.از جمله

 

کتب مشهور در این باب عبارتند از :الغدیر(که تواتر آن در منابع اهل

 

سنت ثابت شده)عبقات الانوار /غایه المرام بحرانی/ودر کتب اهل تسنن

 

 الازهرالمتناثره (از سیوطی) نظم المتناثره (محمد بن جعفر الکتانی)

 

2:خبر واحد:به خبری گفته میشود که فاقد شروط تواتر است.یعنی تعداد

 

 راویان هر طبقه به قدری نباشد که اجتماع آنها بر کذب،علی القاعده

 

محال باشد. خوب حکم این خبر چیه؟از خبر واحد به تنهایی یقینی

 

حاصل نمیشود.بهترین نوع خبر واحد که خبر واحد صحیح است فقط

 

ایجاد ظن و گمان میکند همین.در دروس بعد فقط در مورد خبر واحد

 

 و اقسام آن توضیح داده خواهد شد.توجه:با اینکه صحیفه کامله سجادیه

 

165000 طریق روایی داردچون در طبقهء اول و دوم راوی یک نفر

 

 بوده نمیتوان آنرا جزو متواتر ها دانست. تلنگر:حالا ببینم در مورد

 

مطالب آشغالی مانند ابجد-جفر سوال و جوابی- شرف شمس- –

 

طلسم جنه الاسماء و رمل و ... که یک مشت احمق بدون کوچکترین

 

مدرکی به ائمه و پیامبران علیهم السلام نسبت میدهند . و با افکار

 

 احمقانهء خود دروغهای شاخدار به معصومین ما نسبت میدهند

 

(علیهم السلام) ما باید چه کنیم؟آیا حق نداریم که این به اصطلاح

 

عرفا را دستیاران شیاطین که برای گمراهی و تخدیر عقلانیت الهی

 

 و به هدف سوق دادن یک مشت هالو به منجلاب تباهی بدانیم؟مساله

 

 حق من و شما نیست اینها بقول حضرت امیر علیه السلام دین خدا را

 

مبدل به پوستینی وارونه نموده اند.باور ندارید؟به آنها بگویید آخه

 

حقه بازان عزیز!فقط یک حدیث با یک سند  بیاوریدکه به معصوم

 

علیهم السلام برسد(اگر راوی حدیث ابرهه و شمر و ابن ملجم هم باشه

 

  باز من قبول دارم به شرطی که سندش به معصوم علیه السلام برسه )

 

که حضرت قوانینی که شما به جفر منتسب میدانید را به همین شکل

 

احمقانه بیان نموده باشد/ابجد را تایید کرده باشد/اجازهء

 

دعوت الاسماء به ابجد را داده باشد/سیر برزخی- خوا ب/روئیت امام

 

زمان ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء را تایید نموده باشد.ناد علی

 

چرند و سیفی کبیر و صغیر ابلهانه با سلسله به ایشان رسیده باشد.اگر

 

 با اینهمه مما شات شیعه (چون شما حکما کافرید)باز چنین سندی

 

نتوانستید بیاورید،پس لعنت خدا بر شما و اساتید تان و هرکس جفر

 

اینچنینی و این چرندیات و دروغهای شاخدار و رمل و ... را تایید کنه.

 

یا ببینه و جلو گیری نکنه.یا در ته قلب گرایشی هر چند سطحی به این

 

حقه بازیها داشته باشه.اما... من اسناد جفری را در جفر 6 نوشتم در

 

آرشیوه.بخونید و ببینید این حقه بازهایی که شما بعلت جفر ،آنها را

 

عارف میدانید چه کلاه گشادی سر شما گذاشته اند و دین و دنیا و

 

 آخرت مارا به باد فنا داده اند.لعنه الله علیهم اجمعین شایعت و

 

 بایعت و تابعت لهم

+ نوشته شده در  جمعه بیست و هشتم اردیبهشت 1386ساعت 11:48  توسط استاد | 

با سلام حضور همه به به چه ایم عالی و خوبی... قبل از هر چیز از

 

دوست عزیز جناب فیض و دوستان موافق و مخالف تشکر میکنم که

 

 با دلسوزیهای خود بنده را یاری میکنند و هیچ نیتی الا رضای ائمه

 

علیهم السلام ندارند.اما شاید فکر کنید چرا من همیشه در مرزهای

 

 ممنوعه قدم میزنم؟هتک عرفای پوشالی و دشمن تراشی توسط

 

جوونکهای عاطل و باطل چه منفعتی داره؟ببینید غرض شکستن بتها

 

و تبیین حدود شرعی است و لا غیر.حال میرسیم سر این جمله.چه چیز

 

 هایی خوبه و چه چیزی بده؟آیا ما میتوانیم برای حدود الهی تعیین

 

 تکلیف کنیم!!!چون توهم ما اینه که فلان چیز خوبه یا بد؟مثلا

 

موسیقی گناهه!شطرنج گناهه چون جناب دستغیب در گناهان کبیره

 

 قصه های بی سند و مشمئز کننده ای از اینها بیان کرده؟یا یک

 

حدیث دیدیم که موسیقی کلا حرامه!!!یا وظیفهء ما تبعیت از

 

مجتهده؟؟یک مثال جناب خمینی آمد و گفت شطرنج حلاله!!

 

خیلیها منجمله خود بنده فریاد وا اسلاما وا دینا سر دادیمفکر کنم حدود

 

سال 68 بود.اما میدونید داستان حلیت ان چه بود؟هر بازیی سر قمار

 

 حرامه(حکم شرعی) و مومن نباید با وسائل قمار حتی تفریحا و بدون

 

شرط هم بازی کند(حکم شرعی).به ایشان گفتند:اگر زمانی یک شیء

 

 وسیله قمار باشه و بعد از 1400 سال آلتیت قمار خود را از دست

 

بدهد(یعنی علت حرمت خود را) و مبدل به یک بازی و ورزش فکری

 

شود به نحوی که لاعب آن دردید عموم قمار باز جلوه نکند حرام

 

است؟ایشان گفت خیر حرام نیست.یعنی اگر شیئی حرام باشد اما علت

 

حرمت خود را از دست بدهد دیگر حرام نیست.حالا ببینم دوستانی که

 

 دم از دین میزنند.آیا شایسته است که در چیزی که علم ندارید نظر

 

دهید؟و تخیل خود را در دین خدا دخالت دهید؟آیا دین خدا بسته به قیاس

 

شما است؟همین مجتهدین گفته اند که موسیقیی که مناسب مجالس لهو

 

نباشه ایرادی ندارد.حالا سوال بنده از شما..اگر مجتهد فردی اینگونه

 

حکم کند(که تمام رسائلی که بنده دیدم همین بود)آیا شایسته است  که

 

شما در حق برادر دینی خود اینگونه بیندیشید که:او از طریق تقوای

 

الهی خارج شده؟حدود الهی را شما میفهمید یا مجتهد؟مجتهد خود شما

 

 در این باب چه نظری دارد؟مراقب باشید چون دارید ایجاد بدعت

 

 میکنید که عواقب بدی داره!!!!حال بدعت چیه؟بد عت ایجاد شیئی

 

 در دین است که نه بطور خصوص نه بطور عموم تاییدیه ای از

 

معصوم علیه السلام برای(جزء دین بودن آن)صادر نشده.اینکه شما به

 

 هوای خود شیئی را از تمام جهات حرام بدانید آیا دردین خدا است؟آیا

 

 نظر مجتهد شما است؟لو فرض که نظر مجتهد شما باشه برای بنده

 

و ... صدق نمیکند.مثال بدعت...اگر من بگویم طبق حدیث چون

 

هر کس لا اله الله را به هر عددی بگوید استحباب داره من با قواعد

 

 ابجد میگویم مثلا 92 بار بگویید مستحبه . میدونید چی میشه؟هم من

 

 لعنت شده ام هم فردی که عمل میکنه و هم فردی که جلو گیری از

 

 این بدعت نمیکنه چرا؟چون درسته به هر عددی مستحبه اما این

 

عدد مخصوص و قید شده را من از کجا در آوردم؟اگر تصادفی به

 

این عدد برسید اشکال نداره .مشکل سر قید غیر از کلام معصوم

 

علیهم السلامه.حالا ما با تمام عرفای پوشالی هم همین مشکل را

 

داریم.ما میگوییم طبق اسناد جفر 6 که ذکر شد هر کسی که ادعای

 

 جفر کند یا نسبت دهندهء کذب به ائمه اطهار علیهم السلامه یا حمار

 

 لایعلم...پس قطعا عارف نیست.اگر طریقهء جفر مشهوره باید

 

 سلسله اسناد(طریقه ای که شما مدعی هستید مثلا حصصیه) آن به

 

معصوم علیهم السلام برسد .اگر نرسد لعنت الله علیکم و علی اشیاعکم

 

 و اتباعکم و ... .ما سند داریم که شما دروغگو و لعنتی هستید و شما

 

هم ... وادعوا شهدائکم ان کنتم صادقین.مگر دین هرکی به هر کیه که

 

هرکس از راه میرسه باتو هم خود مجتهد و امام و ... را زیر سوال

 

 ببره!!برای خودش ساحت تقوا مشخص کنه /عدد اذکار بده و ...

 

آقایانی که پیرو عرفای پوشالی هستید...اول برادری خودتون را ثابت

 

 کنید بعدا ادعای ارث کنید.اول تاییدیه ای توحیدی یا حدیث موثق بر

 

عرفان و علوم نا کجا آبادی خود بگذارید ،بعدا مدعی علم لدن شوید.

 

تا اینجا با احادیثی که ارائه دادیم و اصل توحیدی جفر و رملی که

 

میگویید وجود نداره طلسم احضار آدم  و محبت اگر برای حلال

 

 باشه بازمصداق سحره که خدا لعنتش کرده و خواب و خیال و وهم

 

 و نور دیدن و سیر برزخی هیچک